Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    Užitočné Funkcie

    avatar
    QWER
    Znalec


    Posts : 60
    Join date : 28.04.2011

    Užitočné Funkcie Empty Užitočné Funkcie

    Odoslať pre QWER So máj 07, 2011 12:00 am

    Čaute, sem dávajte užitočné funkcie/publicy/definície prosím aby ste sem [size=150]NIČ INÉ NEPÍSALI ![/size]
    A okrem funkcie sem dajte aj možné využitie

    kód:

    #define ForEx(0%,1%) for(new 0%; %0 < %1; %0++)
    využitie
    ForEx(i,VEHICLES){
    DestroyVehicle(i);
    }

    kód:
    #define ForPlayers(0%,1%) for(new 0%; %0 < %1; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
    využitie
    ForPlayers(i,MAX_PLAYERS){
    GivePlayerMoney(i,50000);
    }

    kód:
    #define CMD(%0) if(strcmp(%0, cmdtext, true) == 0)
    využitie
    CMD("/hp"){
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    }

    kód:
    #define Timer(%0,%1,%2) SetTimer(%0,%1*1000,%2)
    využitie (čas dávate v sekundách)
    public OnGameModeInit(){
    Timer("AntiCheat",3,true);
    }

    kód:
    stock GivePlayerHealth(playerid,Float:Health){
    new Float:Old;
    GetPlayerHealth(playerid,Old);
    SetPlayerHealth(playerid,Old+Health);
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 100) return SetPlayerHealth(playerid,100);
    }
    využitie
    GivePlayerHealth(killerid,20+GetPlayerScore(playerid));

    kód:
    stock GivePlayerArmour(playerid,Float:Armour){
    new Float:Old;
    GetPlayerArmour(playerid,Old);
    SetPlayerArmour(playerid,Old+Armour);
    if(GetPlayerArmour(playerid) > 100) return SetPlayerArmour(playerid,100);
    }
    využitie ako pri GivePlayerHealth

    kód:
    stock GetPlayerVehicleModel(playerid)
    {
        new model = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
        return model;
    }
    využitie

    if(GetPlayerVehicleModel(playerid) == 522) SCM("Nice Nrg");

    kód:
    AddStaticVehicleInVirtualWorld(modelid,Float:spawn_x,Float:spawn_y,Float:spawn_z,Float:angle, color1, color2,vw)
      {
        SetVehicleVirtualWorld(AddStaticVehicle(modelid, spawn_x, spawn_y, spawn_z, angle, color1, color2), vw);
      }

    výohodou je že nemusíte používať premeny, aby ste auto dostali do VW...


    kód:
    AddStaticVehicleInInterior(modelid,Float:spawn_x,Float:spawn_y,Float:spawn_z,Float:angle, color1, color2,int)
      {
        LinkVehicleToInterior(AddStaticVehicle(modelid, spawn_x, spawn_y, spawn_z, angle, color1, color2), int);
      }

    výhody ako pri SetVehicleVirtualWorld

    kód:
    #define AddStaticVehicle AddStaticVehicleXX
    stock AddStaticVehicleXX(spz[],modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2){
    SetVehicleNumberPlate(AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2), spz);
    }

    výhody, ako pri SetVehicleVirtualWorld Nemusíte používať premeny, aby ste autu nasatavili SPZ...


    To je zatiaľ všetko

      Práve je Št apríl 18, 2024 6:20 pm