Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    [INC] QTextDraw System = Easy TextDraws

    avatar
    QWER
    Znalec


    Posts : 60
    Join date : 28.04.2011

    [INC] QTextDraw System = Easy TextDraws Empty [INC] QTextDraw System = Easy TextDraws

    Odoslať pre QWER Pi máj 27, 2011 5:18 am

    Čaute, napadlo ma spraviť QTextDraws. Jedná sa o jednoduchý systém vytvorenia textdrawu a jeho nové funkcie. Obsahuje Systém Globálnych textdrawov a Hráčovych (osobných = Players)... Takže nebudete musieť robiť " new Text:a[50]; for(new; i < 50; i++) { a[i] = CreateTextDraw..." !

    Čo obsahuje ?

    kód:
    CreateGlobalTextDraw(Float:TDx,Float:TDy,TDmsg[])
    Vytvorí QTextDraw... na pozíciach X,Y, zo správou msg...
    Návratová hodnota je id textdrawu... takže využitie
    new a = CreateGlobalTextDraw(....);


    Potom player equivalent tejto funkcie vyzerá takto
    kód:
    CreatePlayerTextDraw(playerid,Float:TDx,Float:TDy,TDmsg[]))
    kde iba pribudol parameter "playerid" Wink

    Nastavenia textdrawu (farba,dĺžka, usebox...) je ako pri normálnom (chcel som to dať do jedného riadku, ale pri mojom menšiom prieskume si vedel prerobiť jeho textdraw do QTDS iba jeden z 5... )

    Nastavujete funkcie takto
    kód:

    Original
    TextDrawBoxColor(Text:text, color)
    QTDS
    BoxColorGlobalTextDraw(tdid,color)

    Original
    TextDrawBackgroundColor(Text:text, color)
    QTDS
    BackgroundColorPlayerTextDraw(playerid,tdid,color)
    BackgroundColorGlobalTextDraw(tdid,color)
    Vlastne to, čo chcete (Akciu) dáte na začiatok, a za ním ide či to je Globálny alebo Player textdraw Wink jednoduché však ?


    Obsahuje aj iné funkcie, npr.
    kód:
    ShowPlayerTextDraw(playerid,TDid)
    ShowGlobalTextDraw(playerid,TDid)
    Ukáže hráčovy globálny/hráčov textdraw

    kód:
    HidePlayerTextDraw(playerid,TDid)
    HideGlobalTextDraw(playerid,TDid)
    Skryje hráčovy globálny/hráčov textdraw

    kód:
    ShowAllPlayerTextDraw(TDid)
    ShowAllGlobalTextDraw(TDid)
    Ukáže všetkým hráčsky/globálny textdraw (pri hráčskom = každému jeho...)

    kód:
    HideAllPlayerTextDraw(TDid)
    HideAllGlobalTextDraw(TDid)
    Skryje všetkým hráčsky/globálny textdraw -||-

    kód:
    SetStringGlobalTextDraw(TDid,TDmsgg[])
    SetStringPlayerTextDraw(playerid,TDid,TDmsgg[])
    nastaví text hráčskemu/globálnemu textdrawu

    A teraz funkcie, ktoré budú "nové"

    kód:
    MoveGlobalTextDraw(TDid,speed,type)
    MovePlayerTextDraw(playerid,TDid,speed,type)
    Posúvanie (move) textdrawa.
    TDid = id textdrawa
    speed = rýchlosť (v milisekundách !)
    type = vertikálne / horizontálne


    kód:
    ShowAllPlayerTextDrawEx(TDid,time)
    (Nieje tu len tento, je tu aj ShowPlayerTextDrawEx, ShowGlobalTextDrawEx,ShowAllGlobalTextDrawEx)
    ukáže niaky textdraw, a za stanovený čas ho zasa skryje Wink

    kód:
    SetGlobalTextDrawStringEx(TDid,bool:timer,time,opakovat,messages,TDmsgg1[],TDmsgg2[],TDmsgg3[],TDmsgg4[],TDmsgg5[])
    Vybere jednu z vaších textov, a následne ju nastaví na textdraw...
    bool:timer = true => použiť timer false => nepoužiť timer (jednorázové zmenenie stringu)
    time = ak ste dali true pri "timer" tak tu vám nastaví, za aký dlhý čas sa zmení text textdrawu
    opakovat = true => opakovat, false => neopakovat
    messages = sem dajte počet použitých stinrgov (max. je 5 a všetky musíte mať vyplnené ! Ale tu sa nastavuje koľko z nich je "plnohodnotných"
    ... Správy, dávajte do úvodzoviek

    kód:
    SetGlobalTextDrawFlash(TDid,bool:timer,time,opakovat,colors,color1[],color2[],color3[],color4[],color5[])
    to isté ako vyššie iba mení farbu textu... (blbne trošku)
    farby dávajte do úvodzoviek !!!!!!!

    kód:
    StopGlobalTextDrawString(TDid)
    StopGlobalTextDrawFlash(TDid)
    zastaví menenie textdrawu, flashovanie textdrawu

    Toto nieje všetko, viac funkcií nájdete po stiahnutí INC

    DOWNLOAD
    http://pastebin.com/xdnLLf9p

    Ukážkové Scripty
    http://pastebin.com/zeLXnCQF
    A tu je druhý
    http://pastebin.com/NdpRcv0T

    Bugy
    - Pre správnú funkčnosť nepoužívajte TextDrawUseBox !!! Lebo keď ho použijete (či už v QTDS alebo original funkciu) sa vám môže stať, že sa jeden z niektorých textdrawoch neobjaví


    INC má presne 740 riadkov !


    Užívajte v zdraví.
    S pozdravom
    QWER

      Práve je Št marec 28, 2024 6:46 am