Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    [TUT]Prace s promennou

    DooM
    DooM
    Moderátor


    Posts : 39
    Join date : 27.04.2011

    [TUT]Prace s promennou Empty [TUT]Prace s promennou

    Odoslať pre DooM St apríl 27, 2011 1:51 am

    AHojte takze tu prinasim dalsi uzitecny TUT.
    Tentokrat jak se pracuje s promennou.
    Ukazu vam jen takove ty zaklady jako pricitani promenne,pokud ma promena urcitou hodnotu atd.

    tak a jde se na to :
    Ukazu vam to napr na bodech

    Nejprve vytvorime promenou takze

    Nahoru:

    kód:
    new body[MAX_PLAYERS];

    ted do nejakeho prikazu nebo funkce.Napr kdyz nekdo nekoho zabije tak mu to pricte body.

    kód:
    body[killerid]  ++;//pricte zabijakovy 1 bod, pokud chceme aby mu to pricetlo vice tak tam misto ++ dame napr. =+ 5 // to mu da 5 bodu....
        SendClientMessage(playerid,barva,"Dostal jste bod(y) za zabiti hrace...");

    A ted vyuziti pokud ma hrac napr bodu 10 tak mu to da zbran a vynuluje o5 body

    kód:
    if (body[playerid] >= 10){
    SendClientMessage(playerid,barva,"Protoze jste dosahl 10 bodu,dostal jste upilovane brokovnice a 10 bodu vam bylo za ne odecteno");
    GivePlayerWeapon(playerid,26);// da mu to upilovane brokovnice
    body[playerid] -- 10;// vezme 10 bodu
    }else{//jinak
    SendClientMessage(playerid,barva,"Nemate dostatek bodu.");// zprava co se vypise pokud nema dostatek bodu
    }

    Tak a hotovo snad vam tut pomohl
    a doufam ze je bez chyby:)

      Práve je So november 23, 2024 4:07 am