AHojte takze tu prinasim dalsi uzitecny TUT.
Tentokrat jak se pracuje s promennou.
Ukazu vam jen takove ty zaklady jako pricitani promenne,pokud ma promena urcitou hodnotu atd.
tak a jde se na to :
Ukazu vam to napr na bodech
Nejprve vytvorime promenou takze
Nahoru:
ted do nejakeho prikazu nebo funkce.Napr kdyz nekdo nekoho zabije tak mu to pricte body.
A ted vyuziti pokud ma hrac napr bodu 10 tak mu to da zbran a vynuluje o5 body
Tak a hotovo snad vam tut pomohl
a doufam ze je bez chyby:)
Tentokrat jak se pracuje s promennou.
Ukazu vam jen takove ty zaklady jako pricitani promenne,pokud ma promena urcitou hodnotu atd.
tak a jde se na to :
Ukazu vam to napr na bodech
Nejprve vytvorime promenou takze
Nahoru:
- kód:
new body[MAX_PLAYERS];
ted do nejakeho prikazu nebo funkce.Napr kdyz nekdo nekoho zabije tak mu to pricte body.
- kód:
body[killerid] ++;//pricte zabijakovy 1 bod, pokud chceme aby mu to pricetlo vice tak tam misto ++ dame napr. =+ 5 // to mu da 5 bodu....
SendClientMessage(playerid,barva,"Dostal jste bod(y) za zabiti hrace...");
A ted vyuziti pokud ma hrac napr bodu 10 tak mu to da zbran a vynuluje o5 body
- kód:
if (body[playerid] >= 10){
SendClientMessage(playerid,barva,"Protoze jste dosahl 10 bodu,dostal jste upilovane brokovnice a 10 bodu vam bylo za ne odecteno");
GivePlayerWeapon(playerid,26);// da mu to upilovane brokovnice
body[playerid] -- 10;// vezme 10 bodu
}else{//jinak
SendClientMessage(playerid,barva,"Nemate dostatek bodu.");// zprava co se vypise pokud nema dostatek bodu
}
Tak a hotovo snad vam tut pomohl
a doufam ze je bez chyby:)