Čauko .. vyrobil jsem knihu přání a stížností
Jak to funguje ?
Když zadáte ve hře příkaz /kniha , zobrazí se vám následující dialog:
Když nezadáte nic tak:
Když zadáte text tak:
Vím, je to easy, tak kdo se chce přiučit :
Dejto to do *pwn, mělo by to být bez chyby
Jak to funguje ?
Když zadáte ve hře příkaz /kniha , zobrazí se vám následující dialog:
- Spoiler:
Když nezadáte nic tak:
- Spoiler:
Když zadáte text tak:
- Spoiler:
Vím, je to easy, tak kdo se chce přiučit :
- Spoiler:
- kód:
#include <a_samp>
#define COLOR_RED 0xE10000AA
new kniha[MAX_PLAYERS];
forward kniharek();
stock Jmeno(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
if(IsPlayerConnected(playerid)) GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer("kniharek",100000,1);
return 1;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Kniha prani a stiznosti //
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,"/kniha",true)==0)
{
if(kniha[playerid]==0)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_INPUT,"Vaše prání/ stíznosti :","Napiste svuj nazor:","Odeslat","Zrusit");
}
else if(kniha[playerid]==1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Už jsi psal do knihy prání a stížností !");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(response == 1)
{
if(strlen(inputtext))
{
new File:log = fopen("Kniha prani a stiznosti.txt", io_write);
new string[150];
format(string,150,"%s : %s\r\n",Jmeno(playerid),inputtext);
fwrite(log,string);
fclose(log);
kniha[playerid]=1;
ShowPlayerDialog(playerid,3,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Informace","Děkujeme za Váš názor ! :)","OK","");
}else{
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Informace","Nezadal jsi žádnej text !! ","OK","");
}
}
}
return 1;
}
public kniharek()
{
new string[120];
format(string,sizeof(string),"Ohodnodte náš server ! :) --> /kniha");
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
}
Dejto to do *pwn, mělo by to být bez chyby