Tak na úvod upozorním, že tento tut je od Y_Lessa, čo si myslím, že nebude na škodu.
Pawno dokáže nahrádzať jednotlivé makrá. To čo pawno kompilátor hladá aj nájde cez definíciu. Dole máte postupne znázornené ako to celé funguje:
Dúfam, že je to jasné. Nieje to nič náročné len nad tým trošku premýšlať.
Pawno dokáže nahrádzať jednotlivé makrá. To čo pawno kompilátor hladá aj nájde cez definíciu. Dole máte postupne znázornené ako to celé funguje:
- kód:
// Definition
#define MY_DEF IsPlayerConnected
// Use
if (MY_DEF(playerid))
// Output
if (IsPlayerConnected(playerid))
- kód:
// Definition
#define MY_DEF IsPlayerConnected(
// Use
if (MY_DEF playerid))
// Output
if (IsPlayerConnected(playerid))
- kód:
// Definition
#define MY_DEF IsPlayerConnected(playerid
// Use
if (MY_DEF))
// Output
if (IsPlayerConnected(playerid))
- kód:
// Definition
#define MY_DEF IsPlayerConnected(playerid))
// Use
if (MY_DEF
// Output
if (IsPlayerConnected(playerid))
- kód:
// Definition
#define MY_DEF if (IsPlayerConnected(playerid))
// Use
MY_DEF
// Output
if (IsPlayerConnected(playerid))
- kód:
// Definition
#define MY_DEF(%0) if (IsPlayerConnected((%0)))
// Use
MY_DEF(playerid)
// Output
if (IsPlayerConnected(playerid))
Dúfam, že je to jasné. Nieje to nič náročné len nad tým trošku premýšlať.