Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

3 posters

    [Script] Yprint

    ylleron
    ylleron
    Admin


    Posts : 82
    Join date : 26.04.2011

    [Script] Yprint Empty [Script] Yprint

    Odoslať pre ylleron St máj 04, 2011 9:08 am

    yprint by ylleron

    Fprint je môj vlastný script, ktorý nieje ničím výnimočný ani nijak zložitý; vlastne to je rozšírený základný subor .pwn.
    Script je vhodný na testovanie ale aj na samotné aplikovanie do Gamemodu/Filterscriptu.

    Zisťuje a vypisuje jednotlivé publicy funkciou print. Pochopíte až nazriete. Je to prvá verzia možno vytvorím aj druhú ale je to zbytočné si myslím, pretože toto dokáže každý pawner (aj začiatočník). Script sa môže ľubovolne editovať až na header a copyright, ktorý môže byť presunutý ale nie vymazaný.

    Verzia je v angličtine:
    Pastebin - Open


    Naposledy upravil ylleron dňa Po máj 16, 2011 7:14 am, celkom upravené 2 krát.
    avatar
    QWER
    Znalec


    Posts : 60
    Join date : 28.04.2011

    [Script] Yprint Empty Re: [Script] Yprint

    Odoslať pre QWER St máj 04, 2011 5:34 pm

    pekne ale našiel som "hrubú" chybu

    public OnVehicleSpawn(vehicleid){
    static model, playerid;
    model = GetVehicleModel(vehicleid);
    printf("NICK: ( %s ), SPAWNED: ( %i )", GetName(playerid)
    ak na servery bude id 0, tak zistí nick hráča s id 0...
    ylleron
    ylleron
    Admin


    Posts : 82
    Join date : 26.04.2011

    [Script] Yprint Empty Re: [Script] Yprint

    Odoslať pre ylleron Št máj 05, 2011 1:12 am

    QWER napísal:pekne ale našiel som "hrubú" chybu

    public OnVehicleSpawn(vehicleid){
    static model, playerid;
    model = GetVehicleModel(vehicleid);
    printf("NICK: ( %s ), SPAWNED: ( %i )", GetName(playerid)
    ak na servery bude id 0, tak zistí nick hráča s id 0...

    ja som to robil rychlo ani som to netestoval Very Happy btw dik za upozornenie Smile
    YaD
    YaD
    Moderátor


    Posts : 18
    Join date : 29.04.2011

    [Script] Yprint Empty Re: [Script] Yprint

    Odoslať pre YaD Pi máj 06, 2011 5:32 am

    Zaujímavá vec, ale odporúčam spraviť niečo na protokolovania v hre, tedy: necháš pustený server a zatiaľ všetko čo sa stalo budeš mať protokole (teoreticky tak nájdeš aj cheatera, ktorý sa "nenašiel") a pridať k tomu protokol (ešte jeden - ďalší) na debugovanie, v ktorom si budeš interne sledovať errory, warningy a pod. a tie zapisovať do neho. Potom to len pustíš a o týždeň (záleží od funkčnosti Very Happy) si skontroluješ logy a ideš opravovať Smile.
    ylleron
    ylleron
    Admin


    Posts : 82
    Join date : 26.04.2011

    [Script] Yprint Empty Re: [Script] Yprint

    Odoslať pre ylleron Pi máj 06, 2011 5:53 am

    no to by si mi musel prakticky. Inak dik za post. Ty vždy keď niečo dáš je to poučné Smile
    YaD
    YaD
    Moderátor


    Posts : 18
    Join date : 29.04.2011

    [Script] Yprint Empty Re: [Script] Yprint

    Odoslať pre YaD Pi máj 06, 2011 6:11 am

    Neviem ako na tom je Objective-C (Pawn) s výnimkami, ale ich existencia by problém uľahčila Razz.

    Skôr si to predstav takto: máš nejaký požiadavok usera o presun do nejakej oblasti a teraz je to trošku "out-of-destiny", čo si zistíš a zapíšeš do logu, ale operáciu mu zakážeš. I keď toto je dosť zjednodušený model a skôr by sa to použilo na transakcie peňazí atď., aby si mal hráčov pod palcom - samozrejme v dobrom zmysle slova - a ak budeš chcieť, tak môžeš tento log každú hodinu poslať web serveru či niečomu inému a ten to rozlúska a spraví ti z toho nejaký pekný interface, že čo kto kedy a ako spravil. Hlavne to treba ošetriť, aby všetci nevideli všetko, nie? Razz

    Prípadne to nacpeš do XML a pomocou XSLT, to preparsuješ, aj keď o tomto som sa dozvedel nedávno (XSLT) Smile.

    Sponsored content


    [Script] Yprint Empty Re: [Script] Yprint

    Odoslať pre Sponsored content


      Práve je Ne máj 19, 2024 5:52 am