Čaute, sem dávajte užitočné funkcie/publicy/definície prosím aby ste sem [size=150]NIČ INÉ NEPÍSALI ![/size]
A okrem funkcie sem dajte aj možné využitie
ForEx(i,VEHICLES){
DestroyVehicle(i);
}
ForPlayers(i,MAX_PLAYERS){
GivePlayerMoney(i,50000);
}
CMD("/hp"){
SetPlayerHealth(playerid,100);
}
public OnGameModeInit(){
Timer("AntiCheat",3,true);
}
GivePlayerHealth(killerid,20+GetPlayerScore(playerid));
if(GetPlayerVehicleModel(playerid) == 522) SCM("Nice Nrg");
výohodou je že nemusíte používať premeny, aby ste auto dostali do VW...
výhody ako pri SetVehicleVirtualWorld
výhody, ako pri SetVehicleVirtualWorld Nemusíte používať premeny, aby ste autu nasatavili SPZ...
To je zatiaľ všetko
A okrem funkcie sem dajte aj možné využitie
- kód:
#define ForEx(0%,1%) for(new 0%; %0 < %1; %0++)
ForEx(i,VEHICLES){
DestroyVehicle(i);
}
- kód:
#define ForPlayers(0%,1%) for(new 0%; %0 < %1; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
ForPlayers(i,MAX_PLAYERS){
GivePlayerMoney(i,50000);
}
- kód:
#define CMD(%0) if(strcmp(%0, cmdtext, true) == 0)
CMD("/hp"){
SetPlayerHealth(playerid,100);
}
- kód:
#define Timer(%0,%1,%2) SetTimer(%0,%1*1000,%2)
public OnGameModeInit(){
Timer("AntiCheat",3,true);
}
- kód:
stock GivePlayerHealth(playerid,Float:Health){
new Float:Old;
GetPlayerHealth(playerid,Old);
SetPlayerHealth(playerid,Old+Health);
if(GetPlayerHealth(playerid) > 100) return SetPlayerHealth(playerid,100);
}
GivePlayerHealth(killerid,20+GetPlayerScore(playerid));
- kód:
stock GivePlayerArmour(playerid,Float:Armour){
new Float:Old;
GetPlayerArmour(playerid,Old);
SetPlayerArmour(playerid,Old+Armour);
if(GetPlayerArmour(playerid) > 100) return SetPlayerArmour(playerid,100);
}
- kód:
stock GetPlayerVehicleModel(playerid)
{
new model = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
return model;
}
if(GetPlayerVehicleModel(playerid) == 522) SCM("Nice Nrg");
- kód:
AddStaticVehicleInVirtualWorld(modelid,Float:spawn_x,Float:spawn_y,Float:spawn_z,Float:angle, color1, color2,vw)
{
SetVehicleVirtualWorld(AddStaticVehicle(modelid, spawn_x, spawn_y, spawn_z, angle, color1, color2), vw);
}
výohodou je že nemusíte používať premeny, aby ste auto dostali do VW...
- kód:
AddStaticVehicleInInterior(modelid,Float:spawn_x,Float:spawn_y,Float:spawn_z,Float:angle, color1, color2,int)
{
LinkVehicleToInterior(AddStaticVehicle(modelid, spawn_x, spawn_y, spawn_z, angle, color1, color2), int);
}
výhody ako pri SetVehicleVirtualWorld
- kód:
#define AddStaticVehicle AddStaticVehicleXX
stock AddStaticVehicleXX(spz[],modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2){
SetVehicleNumberPlate(AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2), spz);
}
výhody, ako pri SetVehicleVirtualWorld Nemusíte používať premeny, aby ste autu nasatavili SPZ...
To je zatiaľ všetko