takze mam tu dalsi dam vam tu aj nejake funkcie tut:
naco sluzi string??...
ak chceme aby sa zobrazovalo hracovo meno kolko ste zabil a pod.
string sa dava do formatov... a to format(string, sizeof(string), "test",funkcie);
ok tam davate text a to ked chcete dat aby sa zobrazilo cislo %d ak slovo %s ukazeme si obidve priklady a tam jak je funkcie no tam vase premeni a pod.
no a teraz priklady :
tak trebars ked hrac pride na server...
do OnPlayerConnect
no a teraz si zrobime status no:
hore :
do OnPlayerCommandText
no a spawn pred nemocnicou:
hore:
//to by malo byt vsetko zatial sa majte
naco sluzi string??...
ak chceme aby sa zobrazovalo hracovo meno kolko ste zabil a pod.
string sa dava do formatov... a to format(string, sizeof(string), "test",funkcie);
ok tam davate text a to ked chcete dat aby sa zobrazilo cislo %d ak slovo %s ukazeme si obidve priklady a tam jak je funkcie no tam vase premeni a pod.
no a teraz priklady :
tak trebars ked hrac pride na server...
do OnPlayerConnect
- kód:
new string[256];//nadefinuje string toto 256 je kolko pismen (aby nezatazovalo server)
format(string, sizeof(string), "Hráč %s[%d] prišiel na server", PlayerName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
no a teraz si zrobime status no:
hore :
- kód:
new zabil[MAX_PLAYERS];
- kód:
zabil[killerid] += 1;//killerid aby to dalo tomu co zabil a +=1 aby mu to pripocitalo a nie nastavilo
do OnPlayerCommandText
- kód:
dcmd(stat,4,cmdtext);
- kód:
dcmd_stat(playerid, params[])
{
#pragma unused params
new string[600];
format(string,sizeof(string),"status:zabil si :%d",zabil[playerid]);
SendClientMessage(COLOR_CERVENA,string);
return 1;
}
- kód:
ShowPlayerDialog(playerid,id dialogu,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Informace:",string,"OK","");
no a spawn pred nemocnicou:
hore:
- kód:
new death[MAX_PLAYERS];
- kód:
death[playerid] = 1; //nastavime mu death na 1
- kód:
if(death[playerid]==1)
{
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);//suradnice nemocnice
//tu si mozete este nieco doplnit napr. GivePlayerMoney(playerid,-100); akoze poplatok
SendClientMessage(playerid,COLOR_CERVENA,"umrel si");// napise mu spravu
death[playerid]=0;//nastavi mu premenu na 0 aby pri najblisom umrti zase sa spawnol pred nemocnicov
}
//to by malo byt vsetko zatial sa majte