Zdravím
Dnes si ukážeme jak využívat funkci IsPlayerInRangeOfPoint. Jak již překlad této věty prozrazuje jedná se o podmínku která zjištujě zda-li se hráč nachází ve vzdálenosti od určitého bodu.
Jako první by jsme měli začít samotnou definicí funkce
Nyní samotné vysvětlení funkce
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7,1242,5422,54232))
Vysvětlení:
Funkce
Čí souřadnice bude zjišťovat
Do které vzdálenosti se počítá jako true (Radius)
Výchozí souřadnice od kterých se počítá
Názorné využití funkce
No toto je tak všechno z tohoto stručného tutu... snad jste to pochopili
Dnes si ukážeme jak využívat funkci IsPlayerInRangeOfPoint. Jak již překlad této věty prozrazuje jedná se o podmínku která zjištujě zda-li se hráč nachází ve vzdálenosti od určitého bodu.
Jako první by jsme měli začít samotnou definicí funkce
- kód:
#define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3)
Nyní samotné vysvětlení funkce
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7,1242,5422,54232))
Vysvětlení:
Funkce
Čí souřadnice bude zjišťovat
Do které vzdálenosti se počítá jako true (Radius)
Výchozí souřadnice od kterých se počítá
Názorné využití funkce
- kód:
if (strcmp("/prikaz", cmdtext, true, 10) == 0){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,7,1242,5422,54232)){
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Nacházíš se poblíž souřadnic X = 1242, Y= 5422, Z= 54232");
}else{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Nenachážíš se u souřadnic X= 1242, Y = 5422, Z= 54232");
return true;
}
No toto je tak všechno z tohoto stručného tutu... snad jste to pochopili