Čaute, napadlo ma spraviť QTextDraws. Jedná sa o jednoduchý systém vytvorenia textdrawu a jeho nové funkcie. Obsahuje Systém Globálnych textdrawov a Hráčovych (osobných = Players)... Takže nebudete musieť robiť " new Text:a[50]; for(new; i < 50; i++) { a[i] = CreateTextDraw..." !
Návratová hodnota je id textdrawu... takže využitie
new a = CreateGlobalTextDraw(....);
Potom player equivalent tejto funkcie vyzerá takto
Nastavenia textdrawu (farba,dĺžka, usebox...) je ako pri normálnom (chcel som to dať do jedného riadku, ale pri mojom menšiom prieskume si vedel prerobiť jeho textdraw do QTDS iba jeden z 5... )
Nastavujete funkcie takto
Obsahuje aj iné funkcie, npr.
A teraz funkcie, ktoré budú "nové"
TDid = id textdrawa
speed = rýchlosť (v milisekundách !)
type = vertikálne / horizontálne
ukáže niaky textdraw, a za stanovený čas ho zasa skryje
bool:timer = true => použiť timer false => nepoužiť timer (jednorázové zmenenie stringu)
time = ak ste dali true pri "timer" tak tu vám nastaví, za aký dlhý čas sa zmení text textdrawu
opakovat = true => opakovat, false => neopakovat
messages = sem dajte počet použitých stinrgov (max. je 5 a všetky musíte mať vyplnené ! Ale tu sa nastavuje koľko z nich je "plnohodnotných"
... Správy, dávajte do úvodzoviek
farby dávajte do úvodzoviek !!!!!!!
Toto nieje všetko, viac funkcií nájdete po stiahnutí INC
A tu je druhý
http://pastebin.com/NdpRcv0T
INC má presne 740 riadkov !
Užívajte v zdraví.
S pozdravom
QWER
Čo obsahuje ?
- kód:
CreateGlobalTextDraw(Float:TDx,Float:TDy,TDmsg[])
Návratová hodnota je id textdrawu... takže využitie
new a = CreateGlobalTextDraw(....);
Potom player equivalent tejto funkcie vyzerá takto
- kód:
CreatePlayerTextDraw(playerid,Float:TDx,Float:TDy,TDmsg[]))
Nastavenia textdrawu (farba,dĺžka, usebox...) je ako pri normálnom (chcel som to dať do jedného riadku, ale pri mojom menšiom prieskume si vedel prerobiť jeho textdraw do QTDS iba jeden z 5... )
Nastavujete funkcie takto
- kód:
Original
TextDrawBoxColor(Text:text, color)
QTDS
BoxColorGlobalTextDraw(tdid,color)
Original
TextDrawBackgroundColor(Text:text, color)
QTDS
BackgroundColorPlayerTextDraw(playerid,tdid,color)
BackgroundColorGlobalTextDraw(tdid,color)
Obsahuje aj iné funkcie, npr.
- kód:
ShowPlayerTextDraw(playerid,TDid)
ShowGlobalTextDraw(playerid,TDid)
- kód:
HidePlayerTextDraw(playerid,TDid)
HideGlobalTextDraw(playerid,TDid)
- kód:
ShowAllPlayerTextDraw(TDid)
ShowAllGlobalTextDraw(TDid)
- kód:
HideAllPlayerTextDraw(TDid)
HideAllGlobalTextDraw(TDid)
- kód:
SetStringGlobalTextDraw(TDid,TDmsgg[])
SetStringPlayerTextDraw(playerid,TDid,TDmsgg[])
A teraz funkcie, ktoré budú "nové"
- kód:
MoveGlobalTextDraw(TDid,speed,type)
MovePlayerTextDraw(playerid,TDid,speed,type)
TDid = id textdrawa
speed = rýchlosť (v milisekundách !)
type = vertikálne / horizontálne
- kód:
ShowAllPlayerTextDrawEx(TDid,time)
ukáže niaky textdraw, a za stanovený čas ho zasa skryje
- kód:
SetGlobalTextDrawStringEx(TDid,bool:timer,time,opakovat,messages,TDmsgg1[],TDmsgg2[],TDmsgg3[],TDmsgg4[],TDmsgg5[])
bool:timer = true => použiť timer false => nepoužiť timer (jednorázové zmenenie stringu)
time = ak ste dali true pri "timer" tak tu vám nastaví, za aký dlhý čas sa zmení text textdrawu
opakovat = true => opakovat, false => neopakovat
messages = sem dajte počet použitých stinrgov (max. je 5 a všetky musíte mať vyplnené ! Ale tu sa nastavuje koľko z nich je "plnohodnotných"
... Správy, dávajte do úvodzoviek
- kód:
SetGlobalTextDrawFlash(TDid,bool:timer,time,opakovat,colors,color1[],color2[],color3[],color4[],color5[])
farby dávajte do úvodzoviek !!!!!!!
- kód:
StopGlobalTextDrawString(TDid)
StopGlobalTextDrawFlash(TDid)
Toto nieje všetko, viac funkcií nájdete po stiahnutí INC
DOWNLOAD
http://pastebin.com/xdnLLf9pUkážkové Scripty
http://pastebin.com/zeLXnCQFA tu je druhý
http://pastebin.com/NdpRcv0T
Bugy
- Pre správnú funkčnosť nepoužívajte TextDrawUseBox !!! Lebo keď ho použijete (či už v QTDS alebo original funkciu) sa vám môže stať, že sa jeden z niektorých textdrawoch neobjavíINC má presne 740 riadkov !
Užívajte v zdraví.
S pozdravom
QWER