Čaute, predstavujem vám EQHS. Jednoduchý na použitie, účinný, elegantnný a predovšetkým funkčný !
- Zamknutie/Odomknutie domu (+ sa uloží, čiže sa nemusíte po reštarte báť o váš dom)
- Kúpenie auta (1 slot)
- Uloženie tuningu auta
- Predanie auta
pX, pY, pZ => Pozícia, kde má pickup (dom) stáť
iX, iY, iZ, ii => Pozícia interiéru + interiér ("ii")
vX, vY, vZ, vA => Pozícia auta + angle
Cenik => cena
Automaticky má každý dom iný virtual world, aby sa nestalo že sa stretnú v jednom interiéry dvaja majiteľia iných domov...
id dialógov je nadefinovaný hore, pod include. Kôli jednoduchému zmeneniu pre prípad potreby
Pozor, čím vačšie číslo, tým viac premein => dlhšie trvá compile + vačší AMX súbor ! Pozor na to
GM 1:
Vytvoríte si z tohto scriptu INC-lude... a potom ho dáte do módu
#include "nazov"
a staviate domy
GM 2:
"Vsuniete" to do módu
Ako kebyže robíte povolanie alebo príkazy
a staviate domy
FS 1 identický s GM 1
FS 2 identický s GM 2
A potom v ScriptFiles vytvoríte zložku
"Houses"
Kde sa budú ukladať domy
Tuning Save by BLACKFOX (veľmi mi uľahčil prácu)
Užívajte v zdraví.
S pozdravom váš milovaný a zároveň nenávidený
QWER
Čo obsahuje ?
- Ukladanie majiteľa- Zamknutie/Odomknutie domu (+ sa uloží, čiže sa nemusíte po reštarte báť o váš dom)
- Kúpenie auta (1 slot)
- Uloženie tuningu auta
- Predanie auta
Ako sa vytvára dom ?
- kód:
AddHouse(Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ,ii,Float:vX,Float:vY,Float:vZ,Float:vA, Cenik)
pX, pY, pZ => Pozícia, kde má pickup (dom) stáť
iX, iY, iZ, ii => Pozícia interiéru + interiér ("ii")
vX, vY, vZ, vA => Pozícia auta + angle
Cenik => cena
Automaticky má každý dom iný virtual world, aby sa nestalo že sa stretnú v jednom interiéry dvaja majiteľia iných domov...
Použité dialógy ?
Použil som IBA 3 DIALÓGYid dialógov je nadefinovaný hore, pod include. Kôli jednoduchému zmeneniu pre prípad potreby
- kód:
#define HOUSE_DIALOG 150
#define CAR_DIALOG 151
#define VEHICLE_DIALOG 152
Ako zvýšim počet domov na servery ?
- kód:
#define MAX_HOUSES 50
Pozor, čím vačšie číslo, tým viac premein => dlhšie trvá compile + vačší AMX súbor ! Pozor na to
Ceny áut ?
- kód:
Infernus 1 000 000
Turismo 1 250 000
NRG-500 250 000
PCJ-600 100 000
Sultan 750 000
Blade 800 000
Savanna 650 000
Remington 500 000
Clover 450 000
Elegy 900 000
Alpha 340 000
Bullet 800 000
Euros 400 000
Hotring 1 200 000
Jester 850 000
Phoenix 600 000
Super GT 900 000
Ako to dať na server?
Sú 2 spôsoby (pre GM) a jeden 2 pre FSGM 1:
Vytvoríte si z tohto scriptu INC-lude... a potom ho dáte do módu
#include "nazov"
a staviate domy
GM 2:
"Vsuniete" to do módu
Ako kebyže robíte povolanie alebo príkazy
a staviate domy
FS 1 identický s GM 1
FS 2 identický s GM 2
A potom v ScriptFiles vytvoríte zložku
"Houses"
Kde sa budú ukladať domy
Screeny
Screeny bohužiaľ nemám, urobil som 4 fotky, no sobeit nefotí dialogy... čiže by ste ma videli stáť na pickupe Credits
5-15% by Avest_X (avestovej práce...)Tuning Save by BLACKFOX (veľmi mi uľahčil prácu)
Download
[size=135]http://pastebin.com/TtdBM2UM[/size]Bugy
Žiadne som neobjavil, ale ak niaky objavíte, pošlite mi SZ a ja to opravím Užívajte v zdraví.
S pozdravom váš milovaný a zároveň nenávidený
QWER